החזר שלא התקבל או סכום החזר שגוי

בעמוד זה תוכלו לבקש בדיקה חוזרת להחזר שלא נרשם בחשבונכם.

כמה כללים לפני שנתחיל בבדיקה:

את הבקשות ניתן להגיש 48 שעות לאחר סיום הקנייה וקבלת אישור מהחנות, לפעמים חנויות מתעכבות בדיווח אלינו והקאשבקים נרשמים יום-יומיים לאחר הרכישה.

הבקשה מועברת לחנות עד 30 יום לאחר הגשתה, בזמן זה אין ברירה אלא להתאזר בסבלנות.

אנו מתחייבים לעשות כמיטב יכולתינו ולעזור לך לקבל את המגיע לך, המטרה שלנו שההחזר יתקבל והחוויה שלך תהיה מושלמת. עם זאת החלטת החנות הינה סופית, ובמידה והבקשה נדחתה לא נוכל לבקש שוב.

לצערנו חלק מהחנויות לא מקבלות בקשות בדיקה להחזרים שלא התקבלו

בקשות ניתן להגיש רק עבור חנויות אליהן עברתם דרכנו ב 45 הימים האחרונים.

לפני שמגישים בדיקה להחזר חסר נא לשים לב לתנאים הבאים:

1. עברו 48 שעות עד 60 יום מרגע שביצעת את הרכישה בחנות

2. קראת את התשובות הרלוונטיות בעמוד התמיכה שלנו

3. ניתן להגיש עד 3 בקשות במהלך 30 יום

website preloader
איך זה עובד? טיפים ועידכונים כל החנויות חנויות חדשות כרטיס אשראי "חבר" תמיכה